Hyrje

E kuptoj se pa fuqinë e mbinatyrshme të Zotit Jesu Krisht, ky libër apo ndonjë tjetër që trajton jetën pas vdekjes mund të shkruhej. Vetën Jesusi i mban çelësat e ferrit dhe e ka paguar çmimin për futjen tonë në parajsë. E pashë se shkrimi i këtij libri ishte një eksperiencë e gjatë, e vetmuar dhe kërkuese. Në fakt libri priti disa vjet para se të shfaqej.

Tregimet nga Zoti më erdhën ne 1976. M'u desh 8 vjet qe t'i hedh në letër. Shkrimi i vetë dorëshkrimit mori një periudhë prej disa vjetësh dhe mbledhja e referencave nga bibla, duke i vendosur hap pas hapi, mori edhe një vit tjetër. Përfundimi i librit mori një pjesë të mirë të dimrit të 1982 dhe 1983. Për më tepër, për një periudhe prej 30 netësh, Jesusi më çoi në ferr duke vashduar më pas me 10 netë në Parajsë. E shoh tani se Zoti më kishte pregatitur mua të shkruaja këtë libër se madje dhe kur isha e vogël shikoja ëndrra me Zotin. Pasi ri-linda përsëri, pata një dashuri shumë të fortë për të humburit dhe doja që shpirtrat të shpëtonin.

Më pas Zoti m’u shfaq në 1976 dhe më tha se isha zgjedhur për një detyrë të veçantë. Ai tha,”Bija Ime, Unë do të shfaqem ty me qëllim që të nxjerrësh njerëzit nga errësira në dritë. Sepse Hyji të ka zgjedhur për një qëllim; të shkuash dhe të mbash shënim gjërat që unë do të tregoj dhe them ty. Unë do të shfaq ty realitetin e ferrit, me qëllim që shumë të shpëtojnë, shumë do të pendohen për rrugët e tyre të liga para se të jetë tepër vonë. Shpirti yt do të dali nga trupi, nga Unë Zoti Jesu Krisht, dhe do të transmetohet në ferr dhe në vënde të tjera që Unë dua që ti t'i shikosh. Gjithashtu, Unë do të tregoj edhe pamje nga parajsa dhe vënde të tjera dhe do të jap shumë zbulime.”

Mary Kathryn Baxter

No comments:

Post a Comment